КЗ 'Сосницький навчально-реабілітаційний центр' Чернігівської обласної ради


   Інформація про школу
Наші роки - наше багатство
Кожна школа має свою дату народження. В КЗ "Сосницький навчально-реабілітаційний центр" вихованці вперше сіли за парти 1 вересня тепер уже далекого 1934 року. Цей навчальний заклад для підлітків з вадами слуху та мови було створено за рішенням Чернігівського облвиконкому та обласного відділу народної освіти. Організатором і першим директором школи став незабутній Микола Петрович Минтян, віддана справі, добропорядна і енергійна людина. 1936 рік – стала неповною середньою шк ...
20 мар 2011 {1562 просмотра} / 2 фото /
Реабілітаційний центр сьогодні
Структура реабілітаційного центру Проектна потужність навчального закладу -80 вихованців. Дошкільне відділення - 1 група (діти з 2 років); І ступінь – підготовчий клас, 1-4 класи; ІІ ступінь – 5-10 класи ; ІІІ ступінь – 11-12 класи . В реабілітаційному центрі функціонують класи для дітей: глухих, слабочуючих та із тяжкими порушеннями мовлення. Мета реабілітаційного центру - забезпечення прав дитини з особливостями психофізичного розвитку н ...
07 дек 2010 {1810 просмотров}
Матеріально-технічна база
Оновлення реабілітаційного центру відбується згідно з вимогами часу. Колектив на чолі з директором центру постійно працює над створенням сучасних умов для навчання і проживання вихованців. В школі обладнано 12 класних кімнат, створені кабінети фізики, біології , інформатики, музичної ритміки, кабінет психолога, методичний кабінет, 4 кімнати для проведення позакласних занять. Укомплектовано 4 класи звукопідсилюючою апаратурою колективного користування – FM-системи та радіо-клас. До послуг ...
20 июн 2011 {3503 просмотра} / 10 фото /

   Педагогічний колектив
Педагогічний колектив
Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі... А вчителеві треба працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так часто не відвідує почуття неза ...
09 июн 2011 {1872}
Адміністративний склад
Саприкіна Лілія Василівна - директор реабілітаційного центру Ступа Тамара Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи Сморгунова Ірина Миколаївна - старший вихователь
18 июн 2011 {1768} / 3 фото /

   Методична робота
Методична робота реабілітаційного центру
„Посередній учитель викладає, хороший пояснює, видатний – показує, великий - надихає” Словесник Ільїн Методична робота вчителів реабілітаційного центру спрямована на надання практичної допомоги з питань вдосконалення методики уроку як основної форми навчального процесу; вивчення і впровадження в практику передового педагогічного досвіду і досягнень психолого-педагогічної науки; оволодіння новими педагогічними технологіями навчання і виховання школярів; систематичн ...
22 июл 2011 {2496} / 4 фото /
Методичне об
Методична тема М/О: «Удосконалення уроків гуманітарного циклу шляхом використання традиційних та інноваційних підходів до організації корекційно-розвивального навчання та виховання» Основною метою діяльності методичного об’єднання гуманітарного циклу є: залучення учителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи педагогів предметників, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи. Робота М/О гуманітарног ...
07 сен 2011 {13989} / 10 фото /
Методичне об
Методична проблема, над якою працює педколектив МО: « Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках за допомогою інтерактивних методів навчання » Прізвище, ім’я, по батькові Предмет Педстаж Освіта Категорія, відзнаки, нагороди Курсова перепідготовка Атестація Проблема, над якою працює вчитель 1. Боковенко Віталій Анатолійович Фізика 21 вища 1 ...
21 июн 2011 {9667} / 7 фото /
Методичне об
У шкільному методичному об’єднанні вчителів початкових класів працюють 10 сурдопедагогів: Вережак Надія Антонівна - голова м/о Вища кваліфікаційна категорія Педагогічне звання "вчитель-методист" Педагогічний стаж – 34 р. Залозна Тамара Степанівна Сурдопедагог дошкільної групи Вища кваліфікаційна категорія , Педагогічне звання « вчитель -методист» Педагогічний стаж – 30 р. Перфіль ...
04 авг 2011 {11543} / 7 фото /
Методичне об
Свого часу К. Ушинський писав: «…у вихованні все повинно ґрунтуватися на особистості вихователя,тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості». Ніякі статути і програми,ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий не може замінити особистості у справі виховання? Ці слова залишаються актуальними і сьогодні. «Не навчайте дітей так, як навчали нас, бо вони народились в інший час» - говорить народна ...
21 сен 2011 {13512} / 9 фото /

   Навчально-виховний процес
Шкільне самоврядування
В навчально–реабілітаційному центрі значна увага приділяється учнівському самоврядуванню. З 2009 року діє нова сучасна модель учнівського самоврядування «Президентська республіка» для учнів 5 – 12 класів і «Веселкова країна» для учнів підготовчого – 4 класів. Учнівський комітет, на чолі з Президентом школи , налічує 19 учнів і об’єднує в собі такі відомства: відомство з питань освіти, відомство з питань дисципліни і порядку, відомство еко ...
08 дек 2010 {1909} / 10 фото /
Навчальний процес
Корекційно-відновлювальний процес закладу спрямований на підготовку дитини з порушенням слуху до самостійного життя і здійснюється у відповідності із затвердженими планами і програмами , широким використанням специфічних методів корекційної, фронтальної та індивідуальної роботи. Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення: - спеціальних корекційних занять з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови, музичної ритміки, логоритміки, ЛФК, к ...
07 дек 2010 {2609} / 4 фото /
Виховний процес
Педагоги навчально-реабілітаційного центру глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розу ...
08 дек 2010 {3110} / 5 фото /

   Різне
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації Газета "Наше життя" Всесвітня федерація глухих Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
08 окт 2011 {1199}
Посадові інструкції
«Погоджено» Голова ПК___________ Дата: «____»____________20____р. «Затверджую» Директор школи__________________ Дата: «____» ______________20____р. ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ 1. Відповідає за: ·· Реалізацію постанов уряду, виконання наказів, розпоряджень, інструкцій Міністерства освіти і його органів на місцях; · Успішну діяльність усієї школи ...
08 окт 2011 {29449}

   Участь у міжнародних проектах
Участь у проектах "Juice" та "Priviet"
З 1997 року завдяки зусиллям директора школи – інтернату Грищенка М.П. та при сприянні фонду «Гуманітарні проекти для дітей-інвалідів в Україні», яким опікуються Барбара і Клаус Еккарди, що мешкають у Нідерландах, значно поліпшилася навчально-матеріальна база школи, кожен учень безкоштовно отримав індивідуальні слухові апарати "Philips", «Bernafon» та «Siemens». Педагоги школи були залучені до участі у міжнародних проектах «JUICE» та &laq ...
08 дек 2010 {1372} / 4 фото /
Центр підтримки сім
В листопаді 2006 року в навчально-реабілітаційному центрі відкрився Центр підтримки сім'ї - реабілітаційний центр для родин, що мають дітей з вадами слуху. Основна мета центру - запобігання відставання дитини в загальному розвитку, забезпечення їй доброго соціального та емоційного самопочуття, розвиток мовних здібностей дитини, користуючись залишками слуху при підсиленні слуховими апаратами. Центр допомагає сім'ям та дітям налагодити тісніші взаємні стосунки і сприяє розвитку інтерактивного спі ...
07 дек 2010 {1328}
Проект мистецько-спортивного напрямку "Творимо за законами краси та гармонії!"
В березні 2011 року з метою - гармонійного розвитку природніх здібностей, фізичних вольових якостей та різносторонньої фізичної підготовки дітей, що мають порушення слуху; - розвитку особистісно-ціннісного ставлення дітей з вадами слуху до мистецтва, здатності до сприйняття, розуміння і творення прекрасного, потреби в художньо-творчій реалізації; - залучення учнів до художньо-творчої діяльності та формування творчої активної особистості; - формування у ...
28 июн 2011 {840} / 1 фото /
Патріотичне виховання юного покоління
З нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 28-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану в нашому закладі цікаво пройшла зустріч із учасниками бойових дій в Афганістані Олександром Кудіним та Сергієм Шамрицьким. Педагоги та учні НРЦ взяли активну участь у районних заходах, які проходили біля Меморіалу Слави, поклали квіти до пам»ятного знаку полеглим воїнам-інтернаціоналістам та вшанували їх пам»ять хвилиною мовчання. 17 лютого відбулася пі ...
03 дек 2015 {580} / 9 фото /