КЗ 'Сосницький навчально-реабілітаційний центр' Чернігівської обласної ради

Методичне об




 

 

Translators, interpreters Ukrainian Translators, interpreters Ukrainian. Страница: 52

 

Методична тема М/О:


«Удосконалення  уроків  гуманітарного циклу шляхом використання традиційних та інноваційних підходів до організації корекційно-розвивального навчання та виховання»

 

      Основною метою діяльності методичного об’єднання гуманітарного циклу є: залучення учителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи педагогів предметників, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

 

 

Робота М/О гуманітарного циклу  відбувається в двох напрямах:


1. Теоретична частина - запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, використання новітніх технологій; обговорення питань організації та здійснення контрольних зрізів знань.

2. Практична частина - відкриті уроки, самоосвіта, творчі звіти тощо.

 

 

Переводы с украинского языка. Цена 100 руб., купить в Мурманске   СТРУКТУРА  М/О  ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ:


Заяць Тетяна Миколаївна - голова МО гуманітарного циклу.

Вчитель української жестової мови.

Вища кваліфікаційна категорія.

Педагогічний стаж - 15 років.

 

 

 

 

 

Ступа Тамара Миколаївна

Вчитель української  мови та літератури.

 Вища кваліфікаційна категорія, вчитель-методист.

Педагогічний стаж - 27 років.

Кокоша Тамара Василівна.

Вчитель української  мови та літератури.

 Вища кваліфікаційна категорія.

Педагогічне звання "Старший вчитель"

Педагогічний стаж - 27 роки.

Грицай Ніна Василівна.

Вчитель української  мови та літератури.

 Вища кваліфікаційна категорія.

Педагогічний стаж - 36 роки.

Клименко Інна Миколаївна.

Вчитель української мови та літератури, світової літератури та англійської мови

 Спеціаліст 1 кваліфікаційної категорії.

Педагогічний стаж - 13 років.

Зайченко Алла Євгеніївна.

Вчитель історії та правознавства, географії

 Спеціаліст 1 кваліфікаційної категорії

Педагогічний стаж - 15 років.

 

Завдання М/О гуманітарного циклу:

-цілеспрямована робота педагогів над втіленням в життя основної проблеми пед. колективу школи ;

-забеспечення оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку кожного учня, урахування його індивідуальних особливостей, пізнавальних потреб, інтересів, прагнень, заохочення до самостійності у вивченні мови , самопізнання і саморозвитку;

-забеспечення засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;

-виховання в учнів любові до рідної мови через осягнення її краси, багатства, милозвучості;

-вдосконалення форм і методів навчання, застосовуючи інформаційні, комунікативні та інтерактивні методики, особистісно-зорієнтовані системи навчання;

-своєчасне виявлення і сприяння усуненню причин, які гальмують вдосконалення методичного рівня вчителя;

-впровадження в навчально виховний процес новітніх технологій;

-надання методичної допомоги педагогам, які її потребують;

-продовження роботи над методикою проведення нетрадиційних уроків;

-організація проведення в школі декади рідної мови та української літератури, декади зарубіжної літератури, декади історії та правознавства;

-активізація позакласної роботи з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів;

-регулярний огляд новинок методичної літератури, періодичних видань.

 

   Основні напрямки діяльності:

 -Організація науково-методичого супроводу навчально-виховного процесу з предметів гуманітарного циклу.

 -Забезпечення вчителів дидактичними матеріалами, наочністю та ТЗН.

 -Сприяння пошуково-дослідницькій роботі на уроках гуманітарного циклу.

 -Моніторинг якості знань учнів та педкадрів.

 -Організація та проведення позакласних заходів (вікторин, предметних  тижнів, круглих столів, екскурсій).

 -Контроль за дотриманням єдиного орфографічного режиму в навчальному закладі.

 -Підвищення в учнів мотивації до навчання.

 -Індивідуальна робота з обдарованими учнями та тими, хто потребує додаткової педагогічної корекції.

 -Підготовка учнів до незалежного тестування.

 -Підвищення рівня педагогічної майстерності членів методичного об’єднання (семінари, конференції, майстер-класи,відкриті уроки).

 -Адаптація навчально-виховних програм з предметів гуманітарного циклу до потреб і можливостей дітей із вадами слуху

 

 

 Кредо МО гуманітарного циклу:

 

биотOK: демо версия егэ по русскому языку за 9 класс

 

 "Ми навчаємо не для школи, а для життя"

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

"Використання мовних ігор в процесі навчання мові глухих учнів"

Кокоша Т.В. - учительукраїнської мови і літератури

 

     Дані методичні рекомендації з досвіду роботи включають матеріал із ігровими завданнями, мовними іграми, розробками уроків з української мови.

     Методичні рекомендацівї спрямовані на розвиток в учнів інтересу до мови, зацікавленості предметом, на підвищення мотивації до навчання та творчого потенціалу нечуючих учнів шляхом використання активних методів навчання



На початку березня кожного року в нашому НРЦ проходить Тиждень, присвячений великому сину українського народу – Т.Г.Шевченку.

За період 06.03. – 10.03.2017р. проведено ряд заходів з метою поглиблення знань про життєвий і творчий шлях Великого Кобзаря:

06 БЕРЕЗНЯ

Лінійка  присвячена відкриттю  Шевченківських днів.

Оголошення плану проведення Шевченківського тижня.

07 БЕРЕЗНЯ

Бесіди по виховних групах:

Бесіда «Ми тебе не забули, Тарасе!» 1-3 кл.

Бесіда «Незабутній Шевченко» 4-6 кл.

Година спілкування «Шевченко не поет,а голос душі українського      народу» 7-12 кл.

Вікторина «Незабутній Шевченко».

09 БЕРЕЗНЯ

Виставка малюнків на тему:

 «Твори Шевченка очима дітей» (1-12 кл.)

Літературний колаж «Поетична спадщина     

       великого Кобзаря»

10 БЕРЕЗНЯ

Свято "Ми Шевченка славить будем і ніколи не забудем".