КЗ 'Сосницький навчально-реабілітаційний центр' Чернігівської обласної ради

Методичне об




 

 

         Управління освіти міської ради нвк "ліцей - спеціалізована з…   У шкільному методичному об’єднанні вчителів початкових класів працюють 10 сурдопедагогів: 

 

          Вережак  Надія Антонівна  - голова м/о   

  Вища кваліфікаційна категорія

  Педагогічне звання "вчитель-методист"

  Педагогічний стаж – 34 р.

           Залозна Тамара Степанівна

   Сурдопедагог дошкільної групи

  Вища кваліфікаційна категорія ,

  Педагогічне звання « вчитель -методист»

  Педагогічний стаж –  30 р.

           Перфільєва  Тетяна Олегівна

  Перша  кваліфікаційна категорія

  Вчитель 2 "А" класу

  Педагогічний стаж – 13р.

            Ховдій  Наталія  Михайлівна

  Перша кваліфікаційна категорія

  Вчитель  4 класу

  Педагогічний стаж – 21 р.

           Клюй Любов Іванівна

  Вища кваліфікаційна категорія

  Педагогічне звання "старший вчитель"

  Педагогічний стаж – 23 р.

          Євглевська Лариса  Вікторівна

   Вчитель  музичної ритміки

   Вища кваліфікаційна категорія

    Педагогічний стаж – 13 р.

           Гнип Василь  Григорович 

  Вчитель -дефектолог індивідуальної роботи

  Вища кваліфікаційна категорія

   Педагогічний стаж 35 р.

          Подоляко Наталія Іванівна

  Перша кваліфікаційна категорія

  Учитель 3 "Б" класу

  Педагогічний стаж 19 р.

        Жук Олена Валеріївна

   Вчитель корекції розвитку

  Педагогічний стаж 2 р.

        Васюк Оксана Федорівна

   Шкільний психолог, вчитель

   Педагогічний стаж 3 р.

 

         

Методичне об'єднання ставить перед собою такі  завдання:

 

-постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів до організації та здійснення навчально – виховного процесу.

- методологічна переорієнтація навчання,  на розвиток особистості учня,  на варіативність організації навчально-виховного процесу;

-вивчення педагогами державних і нормативних документів про спеціальну освіту;

-вироблення методичних рекомендацій із проблем навчання і виховання;

-оволодівання нестандартними формами проведення уроків з використанням комп’ютерних технологій;

-поширення та впровадження в практику роботи  досвіду старшого вчителя дошкільної групи    Залозної Т.С.; 

- ознайомлення з теоретичними і практичними досягненнями спеціальної педагогіки і психології;

- ознайомлення з новими педагогічними технологіями та впровадження їх у практичну роботу;

- надання дійової допомоги педагогам в удосконаленні їх професійної підготовки, оволодінні І К Т.

- обмiн досвiдом успiшної педагогiчної  дiяльностi; організація взаємовідвідування уроків вчителями ;

- виявлення, пропагування та здiйснення нових пiдходiв до органiзацiї навчання й виховання;

- створення умов для самоосвiти вчителiв і здiйснення керiвництва творчою дiяльнiстю педагогiв

 

М/О вчителів початкових класів працюють над проблемним питанням:

 

«Поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи як один із напрямків підвищення якості навчально - виховного процесу


 Наше кредо :


«Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці   запалити вогник пізнання, мислення, добра».

 


Запорука успішної корекційної роботи – спільна злагоджена діяльність батьків і школи

1.02.2017 р. вчителька 2-А класу Перфільєва Т.О. спільно з батьками учнів класу провела годину спілкування «Дружба – це диво»



9 грудня у 3 класі в рамках Педагогічного марафону «Грані педагогічної майстерності» вчителем Подоляко Н.І. було проведено відкритий інтегрований урок з української мови на тему «Закріплення знань про частини слова». Діти із задоволенням  подорожувалиМовним океаном.Виконали завдання Чайки, вправлялись у каліграфічному написанні буквосполучень і слів на острові «Каліграфічний», виконали цікаві завдння з математики, які їм запропонували  Пірати,  на Мисі Міркувань повторили правила . Потім відвідали острів «Словниковий», повторили написання слів з префіксами роз-, без-, з-, с-.На острові Відпочинку діти танцювали із героями мультфільму «Катерок», у затоці Загадковій відгадували нелегкі загадки, підбирали до слів-відгадок спільнокореневі слова. На острові Спритних виконали творчі завдання. В кінці подорожі на острові Скарбів кожен учень отримав нагороду за гарні знання. Діти були активні, працювали  старанно, отримали незабутні задоволення від подорожі.